Dagens Makeup

Looken för andra advent blev kraftig eyeliner och lagomt röda läppar! Även idag har jag använt den röda nyansen av Power Shine. Börjar gilla den extremt mycket, måste nog köpa en fullsize! (Just nu har jag bara ett litet prov) Den är som en blandning av läppstift, läppglans och balsam. Ger mycket färg samtidigt som det är cremigt och ger fukt. Löööve it!
Ser man också en antydan till shimmer på kinden? Det är en Mineral Veil som jag använder som Highlighter, hihi. Från Tikei. =)

Igår kväll slog vi in julklappar medan traditionell julmusik dånade i hela huset också drack vi glögg och åt skumtomtar. Helmysigt! Jag har bestämt att det är jul hela December, låter inte det bra? =P


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Det är ju sååååå mysigt :D hihi. Men vi lär slå in på tisdag också för de förbaskade pappret tog slut haha.



Då är de nog den jag har sett tror jag :) rätt bra om man inte orkar fixa utväxten som syns mest iaf hihi!

2009-12-06 @ 21:34:11
URL: http://candis.se
Postat av: Amy

Jättefint. Du passar i rött måste jag säga.



Skönt att redan vara klar med allt det där! Själv måste man vänta lite till. Suck. Det låter jättemysigt!

2009-12-07 @ 10:57:58
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0