Början på veckan

Då var vi i full gång med ännu en vecka! Inte många kvar på 2009. =)
Hann inte ta några bilder på dagens make innan vi for på lucia imorse så det blev nåt halvhjärtat försök i bilen på väg dit... Jag använde en ljus champagnefärgad skugga över hela locket och sedan en aning plommonlila(Barry M) i globlinjen. Diskret morgonmakeup. =)

Morgontrött och slarvigt sminkad...



Luciatåget var vackert och julstämningen kom smygandes. Mycket mindre än på min tid, då det minsann även fanns ett par stjärngossar med, men tjejerna  vägde upp det med sin fina och starka sång. Emilia överraskade med "Hallelujah", hon börjar bemästra sin röst och det lät riktigt bra. Unik röst har hon!
Elise, som alltid sjungit likt en älva bjöd på "Stad i Ljus" och det var riktigt mysigt.
Min självaste lillasyster(längst till v) sjöng duett med sin kompis "Jossi", de var så duktiga, fast jag fattade först inte vem som sjöng, hihi.
Saknade de gamla traditionella luciasångerna lite, det bjöds på en del nytt och "hippt". Haha, feeeling ooold..!

Tråkigt bara att högstadieelever inte förstår vikten av att respektera framträdandet och sitta tysta och lyssna...


Kommentarer
Postat av: torun

Emilia var verkligen bra, rös när hon sjöng :)



sv på kommentar:

tack :) ja, jag har fixa allt själv, men har haft stor hjälp av ngn designblogg som jag hittade.

Trodde inte det skulle vara så svårt men det var svårare än jag trott med alla koder m.m. ^^

2009-12-14 @ 17:08:01
URL: http://tottzen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0